Tesla опинилася під розслідуванням Національного управління безпеки дорожнього руху США через затримки у поданні звітів про аварії, що сталися з використанням системи Autopilot та функції Full Self-Driving, повідомляє The Verge. За правилами, автовиробники мають повідомляти про такі інциденти упродовж одного або п’яти днів, проте Tesla, як зазначає агентство, нерідко передавала дані через кілька місяців чи навіть пізніше.
У Tesla пояснили затримки технічною проблемою у зборі даних, яку вже нібито усунули. Водночас NHTSA заявило, що відкриває аудиторське розслідування, щоб переконатися у дотриманні компанією всіх процедур.
Вимога звітувати про ДТП із системами допомоги водію діє з 2021 року. Тоді було введено спеціальний наказ, який зобов’язав автовиробників та операторів роботаксі повідомляти про аварії за участі як повністю автономних авто, так і систем другого рівня автоматизації. Згідно з документом, потрібно фіксувати випадки, коли система була активна упродовж 30 секунд до зіткнення, і передавати інформацію регулятору.
За цей час Tesla подала понад 2,3 тисячі звітів про аварії. Аналіз показав, що компанія була причетна до 40 із 43 смертельних ДТП, зареєстрованих відповідно до наказу.
Системи Autopilot та Full Self-Driving, які використовує Tesla, класифікуються як технології другого рівня автоматизації: вони можуть виконувати окремі функції керування, але потребують постійного контролю з боку водія. Для порівняння, Alphabet Waymo застосовує системи четвертого рівня, що не вимагають присутності людини за кермом.
Tesla потрапила під розслідування через аварії з автопілотом

Залишити відповідь