Останнім часом месенджери стали основним засобом спілкування між брендами та споживачами. Директор компанії Casino.ua Олександр Бабенко розповів, що користувачі все більше витрачають час у чатах, де взаємодіють із бізнесом швидко та легко. Популярні месенджери, такі як Telegram, WhatsApp і Viber, стають платформами для продажу продуктів та формування спільнот. Бренди використовують чат-ботів та ексклюзивний контент, щоб показати турботу про клієнтів і підтримувати їх. За даними консалтингової компанії, більшість клієнтів хочуть отримувати допомогу у реальному часі, що свідчить про перехід до більш персоналізованих та швидких відносин між компаніями та клієнтами. У майбутньому месенджери можуть замінити електронну пошту та соціальні мережі у багатьох сегментах.
Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами – експерт

Залишити відповідь