У Росії витрати на державну пропаганду досягли нових рекордних рівнів. В проекті бюджету на 2026 рік передбачено збільшення фінансування державних телеканалів, ЗМІ та пропагандистських проектів у мережі Інтернет на суму 146,3 мільярда рублів. Це зростання становить 7% порівняно з минулим роком і 32% у порівнянні з 2021 роком. Головними одержувачами цих коштів будуть державні ТВ-канали, такі як Перший, ВГТКР, НТВ, ТВ Центр. За останній час аудиторія цих каналів зменшилася, що може свідчити про втрату інтересу глядачів до провладного контенту. Наприклад, кількість глядачів Першого каналу скоротилася на 25%, НТВ – на 13%, а ток-шоу Володимира Соловйова на Росія-1 вилетіло з топ-50 програм на телебаченні. Аудиторія деяких пропагандистських ЗМІ в інтернеті також зменшилася, що свідчить про загальний спад інтересу до державної пропаганди.
Витрати Кремля на державну пропаганду сягли нового рекорду

Залишити відповідь