За даними Bloomberg, дохід від базових нафтових танкерів досяг найвищого рівня з часів початку пандемії COVID-19. Це сталося через зростання світової пропозиції нафти та санкцій, які підштовхують попит на судна, що не входять до офіційного флоту. За даними Балтійської біржі, прибуток від перевезення нафти з Близького Сходу до Китаю зросла на 40% до $125 000 на день, що є найвищим показником з квітня 2020 року. Цей ріст ставки відбувається на фоні збільшення світових постачань нафти та видобутку, як у межах ОПЕК+, так і поза її межами. Нові санкції США проти російських нафтових компаній також вплинули на зростання цін на нафту, оскільки деякі нафтопереробні заводи шукають альтернативні джерела постачання.
Нафтові танкери б’ють рекорди прибутковості – ЗМІ

Залишити відповідь