У серпні частка компанії Tesla на ринку електромобілів у США впала до найнижчого рівня за останні вісім років, знизившись зі 42% у липні до 38%. Ця ситуація сталася через зростання конкуренції, зокрема Hyundai, Honda, Kia та Toyota, які пропонують знижки та вигідні умови лізингу. У липні продажі Tesla зросли на 7%, але цього виявилося недостатньо для підтримання частки ринку через швидке зростання загального ринку на 14%. Крім того, компанія давно не представляла нові моделі, і це також вплинуло на її позиції на ринку. Також негативно на сприйняття бренду вплинули політичні дії Ілона Маска та його співпраця з президентом США, а також розслідування затримок у поданні звітів про аварії з використанням систем Autopilot та Full Self-Driving.
Частка Tesla на авторинку в США впала до восьмирічного мінімуму

Залишити відповідь