Після кібератаки Аерофлот працює в ручному режимі

Новини бізнесу - Після кібератаки Аерофлот працює в ручному режимі

Після серйозної кібератаки російська авіакомпанія Аерофлот перейшла на частковий ручний режим роботи. Бортпровідники та пілоти тепер отримують інформацію про рейси через месенджери, такі як WhatsApp і Telegram, або особисто через виклик у диспетчерську. Це сталося через те, що кібератака спричинила проблеми з роботою російської системи Аккорд, комп’ютери в офісах були вимкнені, а деякі процеси перенесли на паперовий формат. Це призвело до збоїв, наприклад, можуть призначити декілька екіпажів на один рейс або забути призначити старшого бортпровідника. Ситуацію ускладнює відсутність досвідчених фахівців, які планували рейси без складних комп’ютерних програм. Також згадується про колапс у авіасполученні в липні, коли бортпровідники стояли в диспетчерських без харчування та готелю, а компанія не компенсувала їм понаднормову роботу. Хакерам вдалося отримати доступ до даних про рейси, внутрішню документацію та записи переговорів, а також знищити 7000 серверів. Наразі Аерофлот повідомив про часткову стабілізацію роботи, але повноцінна цифрова інфраструктура ще не відновлена.

Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *