У першому кварталі 2025 року світові поставки смарт-годинників зменшилися на 2% порівняно з попереднім роком, що є п’ятим кварталом поспіль із спадом, повідомляє Counterpoint Research. Головними причинами цього зниження були сповільнення зростання індійського ринку та скорочення обсягів постачання Apple Watch. Однак в Китаї спостерігалося зростання на 37%, що є найвищим показником з кінця 2020 року. Apple, хоча зазнала 9% спаду, все ще утримує перше місце завдяки зростанню користувачів iOS. Huawei та Xiaomi також показали значне зростання завдяки широкому асортименту та конкурентним цінам. Samsung же втратила 18% через низький попит на попередні моделі годинників. Споживачі все частіше вибирають моделі в ціновому діапазоні $100-200, що призвело до зростання продажів у цьому сегменті на 21%. Ринок дитячих смарт-годинників також зросло, з китайським брендом Imoo на чолі. Counterpoint прогнозує відновлення ринку у цьому році з очікуваним зростанням на 3%, завдяки інтеграції штучного інтелекту, покращеним сенсорам здоров’я та сертифікації пристроїв як медичних приладів.
Ринок смарт-годинників падає п’ятий квартал поспіль

Залишити відповідь