Штучний інтелект виходить на перший план у трансформації клієнтського сервісу в digital-індустріях, заявив сайту Обоз.ua директор компанії Casino.ua Олександр Бабенко.
За його словами, ШІ стає ключовим інструментом трансформації сервісу, дозволяючи поєднувати автоматизацію процесів з підвищенням швидкості реагування на запити. Однак Бабенко зауважив, що технології поки не дозволяють виключити живе спілкування з клієнтами.
“Ми не використовуємо і ніколи не будемо використовувати ШІ, роботів чи автоматичні записи для дзвінків клієнтам. Лише живе персональне спілкування. Водночас наша маркетингова команда побудувала інноваційний та оперативний процес створення креативів рекламних кампаній, у якому задіяно цілий комплекс ШI-технологій. Застосування штучного інтелекту у внутрішніх процесах дозволяє компанії підвищувати ефективність роботи маркетингового відділу, зменшувати час на підготовку матеріалів і зберігати головний пріоритет – якісну людську взаємодію з клієнтом”, – підкреслив він, додавши, що поєднання технологій штучного інтелекту та людського підходу підвищує рівень задоволеності клієнтів і скорочує час вирішення питань, зокрема завдяки персоналізованому сервісу.
Штучний інтелект трансформує сервіс у digital-індустріях

Залишити відповідь