Японський автовиробник Suzuki представив оновлений фірмовий знак, який вперше був змінений з 2003 року. Знак “S” залишився тим же за формою, але отримав новий вигляд з плоскішим дизайном, тонкими контурами і кольором “яскраве срібло”. Це рішення відповідає сучасним вимогам і краще виглядає в цифровому середовищі. Президент Suzuki Тосіхіро Сузукі зазначив, що новий логотип відображає їхнє прагнення створювати цінність для клієнтів і готовність до нових викликів. Перший раз оновлений знак буде показаний на концепт-карах на виставці Japan Mobility Show у жовтні 2025 року, а потім буде впроваджений у всі серійні моделі. Через незмінні пропорції, його можна буде встановити навіть на вже існуючі автомобілі без необхідності зміни дизайну.
Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років

Залишити відповідь